top of page
ebook branding.jpg

Our guide to sustainable brand building

IT TAKES A VILLAGE:
Your guide to sustainable Brand Building

Bedoeld voor de ondernemers die zich in het heetst van de strijd bevinden, voor de kleine man in de straat. Of je nu net startte met het oprichten van een brand, je op je het punt staat te rebranden of je al enige tijd in de ‘business’ bent en toch wel wat communicatiehulp kunt gebruiken. Deze e-book … nee, liever guide is er om jou te gidsen. Want jij wil ,net zoals Michaël Scott dat “people are afraid of how much the love you” ofwel: een echte connectie opbouwen met je doelgroep. Daar gaan we voor. 


Wij willen jou graag helpen, maar laten we eerlijk zijn, we kunnen onze skills maar voor één klant tegelijkertijd inzetten. Bummer. Nee! We willen je blijven ondersteunen, jouw branding verbeteren en je tonen dat het veel meer is dan een logo.

​

Hoe dan? Met onze brand building guide planten we zaadjes en begeleiden we je stap voor stap doorheen het branding-proces. We geven je de tools die wij toepassen bij klanten. En yes … die tomeloze inspiratie van voorgaande villager brands als Apple en Harley Davidson krijg je er zomaar bij. 

 

Maar dat is niet alles. Dit e-book bevat ook een deel van ons geheime gereedschap. Dé fundatie van jouw merk, de essentiële bouwstenen, de … You get it. Branding is soms complex, maar wij helpen je doorheen de strategie. 

DSC_3056.jpg

WAAROM WE BRANDING ZO BELANGRIJK VINDEN?

Het is de basis van jouw merk/bedrijf.

En als de basis goed zit, kun je groeien. Dan is de vertaling van je branding naar communicatie veel makkelijker. Dat doen wij met hulpmiddelen zoals het message house. Tools that make you grow. Dit leer je in het eerste deel van het e-book. 
 
In het tweede deel leer je hoe je deze branding- en communicatiepunten nu kan omzetten en uitvoeren … Heb je als startende ondernemer (nog) geen budget of weinig tijd voor je sociale media? Dan vind je in deel 2 handige tips om je branded communicatie uit te voeren met AI. 
 
Voor we verder gaan … eerst nog iets over AI. Laten we onthouden dat iedereen zijn eigen pad volgt, en wij geloven sterk in het volgen van dat pad. AI kan nuttig zijn, maar het kan nooit de creatieve ideeën, visie of missie van een individu vervangen. We hebben altijd mensen nodig, zoals social media managers, brand managers, en marketing managers, om ideeën te genereren, inzichten te delen, en campagnes te creëren die aanspreken en soms zelfs choqueren. Mensen creëren emoties en net dat heb je nodig bij een branding die werkt. 
 
Tot slot … ja, deze brand guide is goud waard, delen we enkele van Frankie's Golden Rules over hoe wij succesvol ondernemen zien. Spoiler: het gaat over het belang van 'gewoon vriendelijk zijn', voor jezelf en anderen. Dit is trouwens niet alleen van toepassing op je zakelijke relaties, maar op alle aspecten van het leven. Spread the love babes.
 
Ben je klaar voor jouw ontdekkingsreis doorheen de branding en communicatie village?

Meld je dan hier aan en ontvang als eerste een mailtje wanneer we onze brand building guide lanceren. 

bottom of page